Oğlum Oluyor!

Haftalardan 12.haftadayız. Babamız aradı ve doktorda buluşmalıyız mühim bir toplantıdan kaçıyorum geri dönmem gerekecek dedi. Doktor ile ben önden görüşürken gözüm hep kapıdaydı.
Bu arada kayınvalidemler bir haftadır bende misafirdi ve nasıl yediysek ben birden 2kg alarak semirdim!
Bu semirmişliğim doktorumun gözünden kaçmadı tabii..Tartıda 59.1 çıktım!!
Yani ilk 3 ayda 4 kilo alarak Ebru Şallı hamileliği geçirme hayallerim derin bir kuyunun dibini boyladı.
Bir çok tanıdık annenin dediği üzere olan oldu...Zayıf hamile kalanlar kilolu olarak hamile kalanlarden her zaman daha fazla kilo alıyormuş çünkü ilk 3 ay dikkat etmiyorlarmış.Bakınız ben..

En çok keyif aldığım ultrason kısmına geldik.Benim göbeğime buz gibi jel sıkılırken, aşkım sanki film izleyecek gibi ekrana dikti gözünü.2 hafta önceki ultrasonu şehir dışında olduğu için kaçırdığından bu ultrason ona çok büyüleyici geldi. Bebeğimizin kalp atışlarını net duydu zıpladığında suda çıkardığı sesi duymak ikimizi de şaşırttı."Elleri ayakları oluşmuş!..." dedi babamız,doktorumuz da parmakları bile oluştu dedi.O sırada minik bir beş parmak göründü,sanki bakkk burda der gibi :)

Bunca zaman hiç ağlamayan,heyecandan başka bir şey hissetmeyen ben bi duygulandım gözümden bi damla yaş süzüldü o minik parmakları görünce...

Bu arada "İkili Test" denen şey için ense kalınlığını tam 3 kez ölçtü ve 1cm çıktı.
2cm ve üstü risklidir ama kan testlerini yaptırcan tabi dedi.Benim içim rahatladı.

Sonra doktorumuz tek tek organlarını saydı.Arada bebeğimiz amuda kalktı! Kocam panik içinde "böyle durması normal mi?Kafasının üstünde duruyor?" diye sordu. Doktorumuzda son ayda da bu şekilde duracağını,normal olduğunu söyledi.Ben de "karnımda böyleyse çıktığında canıma okuyacak" dedim.Gülüştük ve mini-organ sayımına devam ettik. Doktorumuz bu burnu bu omurgası bu bacakları derken bu da pipisi dedi.

Ben zaten hamile kaldığım günden beri biliyordum oğlum olacağını.Garip bir his gelmişti içime alışveriş yaparken bile hep mavi şeyler almıştım.O yüzden çok da şaşırmadım. Ama kocam için bu en heyecanlandığı ve sevindiği ikinci andı sanırım.
"Pipi mi? Pipi mi dediniz? Erkek mi yani? Emin misiniz?" dedi. Doktorumuz tekrar gösterdi. Minik bir pipi gördük gerçekten de :) Normalde sakin olan kocam beni şapır şupur öptü. Rezil olduk dedim içimden :)

Sonra durup ne derse beğenirsin!? "Sen neden heyecanlanmadın,yoksa biliyor muydun?"diye.
Doktorumuz kadın ve kız bebekçilerden. Hemen atıldı yok oğlum görsem söylerdim ama 2 hafta önce çok küçüktü zaten oluşmamıştı.Annemiz de yeni öğrendi dedi.

Benim içime doğmuştu ya aşkım dedim.Zaten sürpriz olmadı.Daha asansördeyken ben kayınvalidemi o da kayınpederimi aradı ve müjdeyi verdik.Zafer nağraları duyuldu tabii :D 3 kız çocuk ve 4 kız torundan sonra tek oğlunun ilk bebeğinin oğlan olması çok sevindirmiştir.

Biz kız tarafı olarak komple kız sevdiğimizden hayırlı olsun,sağlıklı olsun,ikincisi kız olur inşallahlar konuşuldu hep.

Anne olunca anlarsın der ya eskiler...Hakikaten siz de hamile kalınca anlayacaksınız; sağlıklı olması gözünüzde o kadar mühim bir hale geliyor ki cinsiyet çook arka planda kalıyor.

Yine de hislerimde yanılmadım ve oğluşumun pipisini gördüğüm için mutluyum :)
Hazır yerin bolken zıpla dur oğluşum içerde.
Güzel güzel büyü ve kolaylıkla gel kucağımıza inşallah...


Yorumlar

  1. tebrik ederim blogu izlemeye aldığımdan beri yazamadım bi..hayırlı olsun sağlıkla gelsin..bende pek giremiyorum bu ara :)

    YanıtlaSil
  2. Eh normal artık doğdu doğacak seninki de :D Sağlıklı bir bebek ve kolay bir doğum dilerim Gülin'cim...Doğum hikayeni merakla bekliyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze