Hamileyim!


24 Ocak 2013

İçimde garip bir his ile uyandım. Normalde yarın regl olmam gerekiyor.Ancak her zaman olan belirtilerden hiç eser yok… Acaba bir test alıp yapsam mı diye düşündüm,

Testi yaptım 5 dk bekleme süresinin 2.dk’sında negatif görünce geçip salona oturdum, zaman tuttum 3dk sonra bi daha banyoya gittim ve sanki ince pembe bir 2.cizgi daha gördüm!
Gittim koştura koştura kan verdim.Ancak akşama da yatıya misafirim olduğundan öğrenmem ertesi günü buldu. 54,77 Beta HCG değeri ile gerçekten hamileydim!

Son 1-2 haftadır işittiğim hakaret,maruz kaldığım tavır,hissettiğim kızgınlık ve kırgınlık hislerine rağmen demek benim güçlü bebeğim karnımda tutunup bana bunu reva gören cadolozlara dil çıkartıyordu!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze