Uf Oldum :(

Keçe aşkımı abarttım sanırım..
Elimde kemik fırladı!
Seneler önce yazlıkta balık tutarken fırlamıştı.
Sonra deliler gibi rapolama yaptığım bir dönem aşırı mouse kullanmaktan oldu.
Şimdi de keçe ipi diye bana sattıkları yün kalınlığında bir iplik ve yorgan iğnesi gibi dev bir iğne ile minik keçelerime kenar geçtiğim bir gecenin sabahında fırladı kemik :(
Biraz dinlendirip sonra devam edeceğim yani el işlerime...
Tuhafiyeye gidebilirsem adam gibi bir iplik de alacağım bununla olacak gibi değil..

Bu arada size keçe alış-veriş maceramdan da bahsetmek istiyorum!...

Annemle Eminönü'ne gittik. Fellik fellik gezdik bir çok blogda yazdığı gibi değilmiş ne yazık ki Kuru Kahveci'nin sokağında her şey hazır. Malzeme olarak satılan bir şey yok.
Mısır Çarşısından çıkıp ikinci sola saptığınızda Marputçular hanında aranılan malzemeler bulunabilir.
O sokak doğru sokak yani...

Yalnız kapı süsü yapmak için hazır kesilmiş yuvarlak straforlardan aradım ne tahta ne köpük hiç kimse böyle bir malzemeyi bilmiyordu :( Bilen varsa ve nereden alacağımı bana yorum ya da e-mail olarak yazarsa çok sevinirim...

Aldıklarımın ve yaptıklarımın görsellerini paylaşmak isterdim ama daha sonra yazımı güncelleyerek yapacağım bunu da :D

*Updated:

Aldıklarım :



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze