Sevgililer Günü


Sevgilimin Süprizleri :D

Bonnyfood'dan arıyoruz diye telefonum çaldı.Şu gördüğünüz paket önce karşı komşuma oradan apartman görevlisine oradan da giriş katındaki doktorun buzdolabına kadar ev ev gezmiş.
Gerçi Bonnyfood'un iş güzarlığı yoksa benim sevgilim evde olcağım saati söylemiş onlara...
Neyse bütün apartman aşkımıza şait oldu.Notu okudularsa bebeğimize de :)
P.S:Gördüğünüz cubuklarda benim midem bulanana kadar non-stop yediğimin kanıtı.Bu saksının arka yüzü boştu neredeyse :D

Kitapçıda gezinirken gözümün takıldığı gözünden kaçmamış.
Düşünceli Aşkım benim… Yazı yazmayı sevdiğimi bildiğinden beni kalbimden vuracak hediyeyi almış..

P.S: İçinde çook güzel hamilelik,doğum öncesi ve sonrası,emzirme,bebek bakımı gibi hap bilgilerin olduğu hazır bir hamilelik günlüğü... Şu an severek kullanıyor ve pek tavsiye ediyorum...

Yetmedi 
Kuzum bana vitamin olsun diye deniz ürünleri de pişirdi :) Bir tek sofra düzeni bana aitti...

P.S: Ben de aşkıma kırmızı v yaka bir kazak almıştım tabii ki dayanamayıp 14 Şubat’tan erken vermiştim hehehe…

İşte bizim sevgililer günümüz böyle geçti, bence çok güzeldi çünkü bu kez 2,5 kişiyiz :D

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze