Keçe Denemeleri

Merhaba,

Yazacak çok şey var aslında!

Gariptir ki zaman da var...

Ama hal yok :D

Havalar kötüyken canım istemedi şimdi de o kadar iyi ki pc başına oturamaz oldum.

Eşim iş seyahatinde ve bu akşam geç dönecek.Ben de fırsattan istifade son numaralarımı paylaşayım istedim.


Şu an hiç malzemem olmadığından sipariş ettim dediğim keçelerden bu kadarını yapabildim hemen hepsi çift yüzlü kenarına elde dikiş ya da tığ ile kenar geçip içlerini boncuk elyaf ile dolduracağım.

Eminönüne gidip kurdele,mıknatıs,daha fazla keçe,yapıştırıcı,elyaf hatta doğru düzgün ip bile alacağım...

Çok el oyalıyor ve çok zevkli keçe ile uğraşmak..
Yalnız ne yazık ki Türkiye'de şablon bulmak çok dert.
Yurt dışında dergi ya da kitap halinde istemediğiniz kadar şablon var...
Benim yurt dışından bir arkadaşım internette bulduğu şablonu gönderdi.



Çiziminiz iyi ise benzetip ya da kafadan uydurup yapmanız da olası tabi...Bazı figürler o kadar yaygın ki,biraz yaratıcılık katarak ortaya çıkartmak zor değil.Ama bunun gibi biraz daha fazla parçalı ve büyük figürlerde şablondan gitmek yeni başlayanlar için daha kolay olsa gerek diye düşünüyorum...

Bunların hepsinin şimdiden sahibi var :D Denemelerim aile içinde pek tutuldu :D
Elim biraz dikişe alışınca ve hız kazanınca,makinede dikmeyi öğrenmek istiyorum.
Hatta anneanneciğime gidip biraz kız kıza zaman geçirmeyi planlıyorum bu hususta :D

Neyse uzun lafın kısası daha bitmeden paylaştım (gözleri filan boncuk olacak, dikişleri gelicek, karınları şişecek) ama az çok neye benzeyeceği belli..

Ne dersiniz güzeller mi?
Acaba bu işte ustalaşabilir miyim ki?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze