İçimde Biri Var! 11.Hafta


Bugün sevgilim şehir dışına çıkmak zorunda kaldı. Bence bu hamilelik sürecinin 2. önemli anını da kaçırdı! Annemle gittik randevuya yol boyunca acaba fasulyem büyümüş müdür? Kolunu bacağını görür müyüz? diye annemin beynini yedim. Annem de daha görünmez, daha hareket etmez gibi bilgece cevaplar verdi.

Ama ne demiştik her hamilelik kendine özgü…

Öncelikle şunu belirtmek isterim ki hamile kaldığımı öğrendiğim gün 55 kg idim. Doktora gittiğim gün 56,5 kg çıktım. Bugün ise 57,4 J Doktorum aferin kg alımın normal dedi. Sanırım ilk 3 ayı +3kg ile tamamlayacağım.

Sonra ultrasonu açtık ve bebeğim artık bebek şeklindeydi. Minik kolları ve ayakları vardı. Kalbinin sesi bu kez gümbür gümbürdü, onun kalp atışını dinlerken benim de heyecandan nabzım hızlandı! Hareket edebilir mi? diye sordum. O sırada ellerini ve ayaklarını oynattı, poposunun üzerinde zıpladı ve bize doğru yan döndü. Doktorum senin ki poz bile veriyor dedi J Annem de ben de büyülendik. O kadar şaşkoloz oldum ki doktora sarışın mı esmer mi diye soracaktım nerdeyse, dilimin ucuna kadar geldi J

Kısmet olursa 2 hafta sonra cinsiyeti öğreneceğiz…

Çok şükür ALT , AST değerlerim normale döndü. Göbek deliğim acıyor deyip duruyordum. Gerilmedenmiş daha fazla nemlendirme gerekiyormuş. Şu an kayısı, susam ve badem yağı karışımı kullanıyorum. Kurt gibi koku aldığımdan dayanılmaz geliyor kokusu ama doktorum ısrarcı ben de o ne derse onu yapıyorum :D
3.aydan sonra Liearac kullanmaya başlayacağım umarım o daha iyi kokuyordur :D

Bu arada yüzümde isilik vari sivilceler çıktı. Tatlı kaşıntılara devam ediyoruz…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze