Blog Fırtınası 12.Gün



"Evet" dedi aşağı bakarak, "onu istiyorum". "Ama uyarılarımızı düşündün değil mi?Onu seçersen çok da iyi bir hayatın olmayacak." "Olsun ben onu istiyorum"...
Ve o an umutsuzlukla kaldırdı başını genç kadın... 2 düşük,2 ölü doğum...Kocası ile arası gittikçe kötüleşiyordu.Eğer kuma getirtme durumu devam ediyor olsaydı kesin kuma gelmişti üstüne..Cumhuriyet'e şükürler olsundu..
Bir yıldız kaydı.. O an "eğer benim adım Havva ise doğurduğum ilk sağlıklı bebeğe Yıldız adını koyacağım,and olsun"... O gece hamile kaldı. 9 ay sonra da kollarındaydı Yıldız.Minicik bir burnu,çizgi gibi bir ağızın kenarında gamzeleri, kocaman misket gibi gözleri vardı.
Bebekler dünyaya geldikleri ilk 3 ay boyunca melekler ile konuşmaya devam edermiş.Melekler onları bu dünyaya uyumlarmış.Yıldız'ın melekleri büyüdükçe de kaybolmadı.Hep değişik bir çocuk oldu Yıldız...Dilinden duası eksik olmayan,içinin güzelliği dışına vuran...Herkesin hayatına ışık saçan bu güzeller güzeli kız büyüdü ama hiç evlenmedi.
Genç yaşta hemşirelik okuluna kaydoldu.İyi ettikçe iyi oluyordu Yıldız. Dünyaya iyilik yapmak için gelmiş bir melekti.
Havva ne kadar çabalasıyda da aklı başındayken evlendiremedi kızını kimseyi istemedi Yıldız.Babası da güzel kızına layık bulmadı kimseleri.Ocağım küllü kaldı diye de karısını affetmedi,boşamadı da... Kadıncağız 4 duvar evin içinde derdinden aklından oldu.Yıldız işi gücü bıraktı.Ölene dek anacığına bebekler gibi baktı.Onun için gelmişti bu dünyaya annesi öldükten bir gün sonra hatmetti kutsal kitabı.Uzandı yatağına...
"Yıldız"... "Yıldız diyorum!Bak buraya elim kolum dolu"..."Heyy kime sesleniyorum kızım" dedi babası.
Mutfakta da salonda da yoktu.Yaşlı adamcağız 2 kat yukarı nefesi kesilerek çıktı.
Yatağında en güzel esvabını giymiş yatıyordu Yıldız. "Kızım uyumazdın sen bu sa..." dedi kaldı babası.
Yüzünde büyük bir huzurla,pamuklar gibi bembeyazdı Yıldız.Yatağı,teni,kıyafeti ile saflığın,ışığın,iyiliğin temsilcisi gibiydi.
Kimse bilmedi neden öldüğünü Yıldız'ın...
Gömüldüğü gece bir yıldız daha kaydı gökyüzünden...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze