#Blog Fırtınası

Blog Fırtınası diye bir şey varmış!Fırtına başlayalı 3 gün olmuş ben daha yeni duydum gerçi ama zararın neresinden dönsek kardır...
Efendim artık evli,mutlu,çocuklu tayfasına dahil olduğumdan,uçmadan jetlag oluyorum.Bırak blog yazmayı "eat,poop,sleep" üçgenini yaşayan Arda Paşa'nın peşinde evi zor topluyorum.Kendim hepten dağıldım :D
Ancak kontrolsüz güç güç değildir deyip kendime de bloguma da çekidüzen vermeye karar verdim.
Bunca teknoloji özrüme rağmen ayda bir girip bir kaç post ekleyip çıkıyordum.Şimdi günlük olarak yazabilcek miyim? Neyi ne kadar yazıcam, millet ne yazmış  ben ne yazmışım bir görelim istedim..
Paşa uyanmadan şu 3 günü bir kerede yazayım hemencik :D
Ah unutmadan,hemen göz atmanız için yol haritamız aşağıda..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze