Blog Fırtınası 18.Gün



Bir Dinozorun Anıları... Mina Urgan

Bir kere biyografi okunası bir şey değilken kadın öyle bir hayat yaşamış öyle bir anlatmış ki hayatı roman olmuş.
Bana verdiği ilham da şu dibine kadar yaşayayım hayatı sonra yaşlanınca da oturup yazayım diyorum.
Gerçekten böyle diyorum ama... Hatta bir kitap okumuştum böyle Murathan Mungan 3 aynalı kırk oda olabilir... 3 kuşak kadının hayatını anlatıyordu ben de anlatabilirim belki böyle bir öykü...
Yazarlık kursuna mı gitsem oğlanı biraz büyütünce acaba?
Ne yazacağımı biliyorum ama kurgu ve olay örgüsü kısmını beceremem diye korkuyorum. Bir de geriye dönük sağlam araştırma yapmak gerek fakat bizde adam gibi kütüphane arşiv yok Beyazıt'a mı gidicem ?
Ahhh ahh ilhamdan çok dert oldu şimdi bana en sevdiğim kitap...
:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze