Blog Fırtınası 30.Gün



İlham Perimmmm....
Ne zamandır tek satır yazmadım sana!
Şiir konusunda bana çok yardım ettin çok teşekkür ederim,sayende iki kitabım çıktı piyasaya :D

Ancak şimdi bir başka konuda yardımına ihtiyacım var.
Hamileyken sonsuz ilgim,enerjim,sabrım ve hayal gücüm olmasına rağmen sayılı şey yapabildim bebeğim için..
Ama artık bir anne,bir ev hanımıyım...Sorumluluklarım fazla,zamanım ve sabrım daha az.Ama gerçekten çok güzel şeyler yapmak istiyorum.Bana yardım et olur mu? Kimsenin denemediği düşünmediği şeyleri yapabilelim beraber.

Bir de ne zamandır hayal ettiğim şu kitap yazma işimiz var.Ama ona biraz daha vakit var sanırım.
Gel biz bu sene keçeye yoğunlaşalım :D Ya da el işlerinden harikalar ortaya çıkarıp o harikalardan biraz para kazanmaya diyelim :P

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze