Blog Fırtınası 23.Gün



Sevgili Günlük,

Dün gece çaktırmadan yurda giricem diye akla karayı seçtim.
Yağmur sonrası olduğundan dallar yaşmış iyi ki kayıp kafayı gözü yarmadım.Kafa demişken nemden saçlarım kabardı iyice. Ahh ahh bir kere bu koca kıvırcık sarı saçlarımı kafamda derli toplu tutmak bile çok zor...
Terry beni gene sinir etti,ağaç tepesinden inmiyor.Bu kadar yakışıklı olmasa bu uyuzlukla kimse yüzüne bakmazdı.Aslında ona çok aşığım,ama gururumdan asla söyleyemem bunu!O ise sanki mavi boncuk dağıtıyor herkese cool bi tavrı var.Sanırım onun için pek özel değilim diyorum.Ama sonra da kıskanıyor beni gibime geliyor.
Anthony de peşimde,iyi bir çocuk aslında,zengin,kibar,pek duygusal ve bana çok değer veriyor ama işte gönül bu sevemedim.Sevmiyorum.Arkadaş olarak seviyorum yani... Terry'i görmek için gitsem bir yere bi bakıyorum o çıkıyor.Ondan sonra Terry gelip görüyor bizi hadi al başına belayı... Yani bana şeker kız lakabını da o pısırık Anthony ile gördüğü için taktı zaten.Yoksa ağaç tepesinden inmiyorum,maymun gibi hızla tırmanıyorum.Erkek fatma gibiyim.Aslında bunu kendimi korumak için yapıyorum.Kızlara güvenmiyorum.Erkekler ise pek yazıyor bana,çoğunu da akılsız buluyorum.Yalnız kalmak için sürüden uzaklaşmam,farklılaşmam gerekiyor ben de yabaniliği seçiyorum.
Gene yazarım günlük.
Sevgiler,
Şeker Kız Candy

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze