Blog Fırtınası 13.Gün



Küçükken Babişimin Tayland'dan getirdiği bir biblo ev vardı.El işçiliği ile yapılmış bu evle oynamaya bayılırdım.Pencerelerinden sızan güneş ışığına dek hayal ederdim her ayrıntıyı..
O hayal o kadar canlı ki hala gözümde,keşke kafamın içine bir mimar girse de aynısını yapsa ve keşke bende o evi alıp içinde oturacak para olsa...

Koyu yeşil sırf çimen bir bahçe... Evin ilk katından bahçeyi,ikinci katından denizi arka tarafındansa ağaçları görmek istiyorum.Alacağım köpek bile belli oğluma ilk okula başlama ya da doğum günü hediyesi olacak sözde bu köpek...


Havuzumuz barbekü adamız garajımız ile büyük geniş bir amerikan evi hayalim...
Aslında Türkiye'de yapmışlar benzer evler..Ama evin nerede olduğu da mühim...Misal aşağıdaki evler çok güzel olsa da Silivri'de! Ne Tekirdağ ne İstanbul ne yapayım ben Silivri'de?


Önemli olan çok güzel bir evde oturmak da değil bence yaşadığın yerde mutluysan en güzel yerdesin demektir..

Yorumlar

  1. Blog fırtınası'ndan blog ismine takılıp geldim ve yazılarını çok beğendim. Ellerine sağlık :) Dediğin gibi öyle evler İstanbul'da hatta şöyle azıcık cazibe noktalarına yakın olsa iyi ama ta Silivri'de ya da Gebze'de falan olunca hiç çekici gelmiyor insana.
    Ben de 13 gündür kesintisiz yazıyorum, seni de tebrik ederim :)
    Selamlar
    http://benimtatlihikayem.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze