Blog Fırtınası 6.Gün


Mutfakta penceremin önünde duruyorum,yeni aldığım porselen fincanda sıcacık çayım.Dışarıda kar yağıyor.Yılın ilk karı bu... İçeride bebeğim uyuyor.Ev sıcak,sessiz,huzurlu.İçimde öyle... Bundan çok değil bir 5 sene önce bugünümü söyleseler asla inanmazdım. Amerika'da bir hayat kuracaktım. Devil Wears Prada hayatı yaşamaktı hedefim. Ne evlilik ne de çocuk aklımın ucundan bile geçmiyordu.
Şimdi bakıyorum da hem inanamıyor hem de şükrediyorum bugüne. Hayat gerçekten biz planlar yaparken akıp gidiyor. Mükemmel olmasada sevdiğim,aydınlık,zevkle dekore ettiğim bir evim.Aşkla evlendiğim ve her geçen gün daha çok sevdiğim bir kocam.Sağlıklı,muzur,minicik bir oğlum var.Belki iş hayatımda umduğumu elde edemedim ama özel hayatta bayağ bi yol aldım.Babaannem hayatta olup da bugünlerimi görebilseydi keşke..
İş konusunda da kendimi zorlamayacağım.Mutlaka doğru yer ve zaman diye bir şey vardır.Önce oğlumu büyütmek istiyorum.Bu sırada kafamı netleştireceğim inşallah...

Yorumlar

  1. Devil Wears Prada hayali :) Tam anlamıyla bir kabus hayal olmalı o :) İş hayatında başarılı olmanın mutluluğun tek nedeni olduğunu düşündüm uzun süre, son bir yılda bunun ne kadar anlamsız olduğunu gördüm. Sadece bir destekleyici olabilir, aslolan senin de bulduğun ve huzuru yakaladığın. Dilerim uzun yıllar katlanarak artsın bu mutluluğunuz...

    YanıtlaSil
  2. Hehe eğitim hayatım başarılı ve pürüzdüz geçti. İş hayatımda öyle olur sandım ama doğru yer- insan denklemlerine düşemedim sanırım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze