Blog Fırtınası 26.Gün

Fotoğraf: Gün 26. Geleceği hayal ettiğinizde ne görüyorsunuz? Bilim-kurgudan bahsediyoruz, evet!

Jetgillerrrrr...
Çocuktum 2000'lere girince hayat jetgillere dönecek sanıyordum. Olmadı,büyüdüm anne oldum hala bişey değişmedi :D

Bir de yıllar evvel bir kitap okumuştum mekanik atlar filan vardı aslında yaşanan doğala yakın bir çiftlik hayatı gibi hani temiz hava temiz su fakat her işi robotlar yapıyor insanlarda günün 7-8 saatini değil 1-2 saatini uykuda geçiriyordu.

Özel sektör kanımızı böyle sömürerek çalıştırmaya devam ederse ben değil de oğlum bu tarz şeyler görebilir belki de...
Hap ile beslenir (Gora'daki gibi),1 saat uyur,uçan arabalara bineriz belki hehehe...

Ama ne kadar teknoloji artarsa o kadar başkalaşıyor,çirkinleşiyor dünya bence hepimiz filmlerde geçmiş aşklara,kadınlara,kıyafetlere,yaşamlara özenmiyor muyuz?

Ne diyiyim,sonumuz hayrolsun :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze