Blog Fırtınası 16.Gün



Eşim ne zamandır bana bir kebapçıdan bahsediyor. (Eşim Trakyalı ama Adana'lı olsa ancak bu kadar kebap yerdik herhalde diyorum :D )
Bebeği anneme bıraktık,çıktı dışarı.Ben tır bekliyordum çünkü durakdürüm tarzı demişti detay sorduğumda.
Bayağı otantik bir restorant çıktı karşıma şaşırdım.Meğer kast ettiği dürümün aynı durakdürüm'deki gibi incecik ve çıtır olduğuymuş.
Valla hakim olduğum bir konu olmadığından ağzınızın suyunu akıtçak kadar detayı nasıl vericem bilmiyorum.
Ama sofrada sumak ile ovulmuş soğan,gevurdağı salatası,çoban salata,acılı ezme,turşu,çiğ köfte,lavaş ve bol köpüklü ayran vardı. Eşim ince ince kabuklarını soyduğu patlıcan kebabını yerken ben Adana dürüm tercih ettim. Bol etli,çıtır dürümümün içinde etin yanına pek bir şey karıştırmamışlardı,ete doydum yani.. Sofradakilerden de yedim böylece...
Benim gene canım çekti anlatırken...Bilmem yeterince sulu bir yazı oldu mu? :D

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze