Blog Fırtınası 11.Gün



Greencard'ımı uzun uğraşlar sonucu almış.Babamın yanında kalıp okula gittiğim sayılı günleri bitirmiş.Hayallerimin şehri,İstanbul'a benzerliği ve elit güzelliği ile beni büyüleyen San Fransisco'da kiraladığım odaya yerleşmişim.
iş bulmak için başvurduğum headhunter ile görüşmeye gittim.
aksanım,kıyafetim,olur mu olmaz mı derken bir de baktım ki Montgomery 44'da 23.katta işe girmişim.
İnanılmaz iyi hissetmiştim kendimi,hayalimdeki iş olmasa da geliri çok iyiydi...
Mortgage krizi nedeni ile ofis kapanmasa ve o işe 1 yıl kadar devam edebilsem belki şu an farklı bir hayat yaşıyordum hatta..
Bazen özlüyorum o günleri...Bazen de iyi ki yaşadım ama iyiki geride kaldı diyorum..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze