Blog Fırtınası 5.Gün



Açılıp kapanıyor dış hatlar geliş kapısı... Yıllar önce annemin beni beklerken nasıl eli kalbinde heyecan içerisinde beklediğini şimdi çok iyi anlıyorum.Oğlum geliyor..
Dedesinin yanına gitti koca bir yaz için ilk kez bu kadar çok ayrı kaldık.Eşime kaç kere ben de gidicem dayanamıyorum deyip de kendimi zorla tuttuğumun haddi hesabı yok.
Paşam büyüdü de artık yurt dışına yalnız gider gelir oldu :D Eeee armut dibine düşer tabii..
Kapı açılıyor,hamileyken dilediğim gibi şeklini aynı babasından, büyüklüğü ve rengini benden aldığı güzel gözlerini kısarak gülümsüyor bebeğim.Boyu uzamış,güneşten saçlarının tonu açılmış,biraz kilo almış ahh dedesi fastfood yedirmiş çocuğuma!O kadar da tembih etmiştim...
Büyük bir heyecanla karşılıyoruz oğlumuzu yol boyunca boynum tutulana dek ona bakıyorum ben babası soruyor o anlatıyor.Çok eğlenmiş,çok gezmiş,İngilizce'n nasıl diyor babası.Artık annemle Türkçe konuşmayız diye takılıyor.Eve vardığımızda kapıyı annem açıyor.Sevinçle annemin kucağına atlıyor Arda. "Şışşş" diyor annem,"Deniz ancak uyudu.Abimi beklicem,uyumicam diye tutturdu."


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze