Blog Fırtınası 2.Gün




Feraye mektubu katlayıp dut ağacının altındaki masanın üstüne koydu.
Dut ağacı denince aklıma gelen iki anıyı anlatmak istedim.
İlki 10-12 yaşlarında mahallenin çocukları ile bir evin çatısına çıkıp dut yemiştik.Ev sahibi kiremitlerimi kırıyorsunuz diye bağırıp terlik fırlatırken tüm çocuklar kaçışmıştı bense çatıda kedi yavrusu gibi kalakalmıştım :D
Aradan yıllar geçti,büyüdüm bir genç kız oldum.Gülsüm Teyze'nin Yalova'daki evinin bahçesine masa atmış annem,teyzem ben ve o ok oynamıştık.
Tepemizdeki dut ağacı hem bize gölge olmuş hem de zamansız pat küt düşen dutlara korkup,gülüp,ağzımıza atıp şenlenmiştik.
Oyunda kim kazandı bilmiyorum ama o gün hissettiğim neşeyi hiç unutmadım.
Dut ağacı böylece ufakken kırdığı kalbimi onarmış oldu :D

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze