Blog Fırtınası 15.Gün



Ortaokul 1 mi yim? İlk okul 5 mi? Boyum çok uzun o zamanlar. Erken serpilmişim ama erkek fatma gibiyim.
Cihan'dı galiba çocuğun adı.. Serviste benim yerime oturmuş. Kalk derim kalmaz,laftan anlamaz.
Hiç unutmuyorum sarı eldivenlerim vardı elimde.Onun elleri çıplak.Yumruklaşıyoruz. Ne kadar vursam acımıyor sanki canı.Eldivenleri çıkartmayı akıl da edememişim.En son o benim burnuma vurdu.O kadar canım yandı ki gözlerim doldu.Servis şöförü yetişip ayırdı bizi ama eve gittiğimde burnum şişti.
Buz koyduk morarmasın diye. Kemik çatlamış! Bakarmısın çocukluktaki hırsa...
Babicime zaten emanetim,zaten canıyım.Sen ertesi gün in aşağı çocuğu tehdit et.Çocuk git babasına söyle.Okul müdürü velileri çağırır...Büyük olay olmuştu.
Bugün düşünüyorum da servisteki yer kavgası saçma görünse de aslında ben hakkımı savunuyordum.
Bu huyum hiç değişmedi. Her zaman hakkımı korumak savunmak için gerekirse kavga bile ettim.
Yazık ki çocuk sadece müdür tarafından kulağı büküldüğü ile kalmış,okul içinde değil olay serviste olduğundan uzaklaştırma bile almamıştı.
Türkiye'nin bu kuralsızlığından nefret ediyorum. Neden o çocuk neredeyse burnumu kırdığı halde ceza almadı?
Neden tecavüzcüler bir kaç yıl ile yırtıyor? Neden erkekleri kayırıyor bizim toplum?
Neden AVMlere girişlerde bagajlara bakılırken sakat park yerlerine çeken arabalara bi zahmet ceza kesilmiyor.
Hak istiyorum,hukuk istiyorum,kanun-kural-ceza istiyorum..
11 yaşımdan beri istiyorum,hadi artık!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze